sobota, 19 kwietnia 2014

Wesołych świąt!!!

Kochani czego mogę wam życzyć..... nie mam pojęcia... 

Wesołych świąt, szczęścia, zdrowia, aby wszystko układało się po waszej myśli.... 
cóż to bardzo oklepany tekst.... wszyscy tak mówią... 
więc.... 
Cóż życzę wam tego czego sami byście sobie życzyli... żeby spełniły się wasze marzenia, co do idoli jaki życia prywatnego.... no i żebyście zostali oblani wodą w śmigusa dyngusa :)

przepraszam to strasznie denne życzenia, ale nie mam dziś zbyt dobrego dnia, szczerze to jest fatalny.... no ale nic.... 

Wesołych Świąt Wielkiejnocy Kochani!!!

ps. co do kolejnej części.... jestem w małym dołku psychicznym.... mam nadzieje że szybko mi przejdzie... mam już pomysły co do części... ale nie mogę się zabrać za kolejną... przepraszam.... 
mam nadzieję że te święta dla was będą bardzo udane czego wam bardzo życzę :* 
Mrs.Horan

5 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie! A tak po za tym mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze z rozdziałami i wgl po świętach. Kocham Cię sis i pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki i wzajemnie! ;* Szybkiego powrotu do zdrowia psychicznego nwm jak to skonstruowac, ale pp wyjscia z tego dolka :) Wesolych i milych swiat!
    pozdrawiam Oliwkaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego jajka ♡ kochanie. Życzę ci dobrego humoru, radości, uśmiechu i poprawy stanu psychicznego../Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem ;** ~Alissa

    OdpowiedzUsuń