czwartek, 29 sierpnia 2013

Przypadkowe spotkanie cz.1

  Jak codziennie ze snu wybudził mnie mój przeklęty budzik.Zwlekłam się z łóżka i wyszłam do łazienki,kiedy się trochę ogarnęłam wyszłam z łazienki i ubrałam krótkie spodenki i czarną bokserkę wyszłam z pokoju i udałam się do kuchni.Mieszkałam w centrum Londynu ale o tej porze całe miasto jeszcze spało.Weszłam do kuchni i włączyłam One Direction bo byłam ich wielką fanką jako pierwsza na mojej składance piosenek 1D jest "Moments" kiedy rozbrzmiały pierwsze dźwięki od razu poczułam się lepiej, zrobiłam sobie płatki z mlekiem a psu nasypałam karmy.Po śniadanku poranny spacer z Kevinem bo tak wabił się mój pies na cześć gołębia Louisa . Wyszłam z mieszkania,włożyłam słuchawki i znowu 1D mogłam ich słuchać na okrągło.Spacerowaliśmy tak dosyć długo, ale w końcu musieliśmy wracać bo o godzinie 9 muszę iść do Nandos,pracowałam tam jako kelnerka od 2 dni więc odprowadziłam psa do mieszkania wzięłam torebkę i wyszłam do pracy. Miasto budziło się do życia a ja szłam chodnikiem obserwując ludzi pędzących do pracy i myśląc o swoim życiu.Aż w pewnym momencie.....

2 komentarze: