wtorek, 31 grudnia 2013

New Year 2014!

Wasze ulubione momenty w „Przypadkowym spotkaniu” to :

-moment, kiedy Harry "przystawiał" się do Amandy
-kiedy, Niall zabrał Amandę na London Eye, a potem ją niósł na "barana" i pocałunek przy aucie... -ślub
-trasy koncertowe z Amandą
-podróż poślubna
-wypadek Amandy i Niall, który nie chciał się pogodzić z myślą, że może stracić dziecko, przez głupotę jego żony...
-Wesele
-Pierwsze spotkanie głównych bohaterów
-Zaręczyny
-Moment, kiedy urodziła się ich córka, Emma
-Moment, kiedy Emma mówi Amy, że w telewizji jest Niall,Lou,Liam,Zayn i Harry.
-Jednej osobie podobało się wszystko i nie potrafi wybrać jednego momentu ;) dzięki

                      Wasze ulubione momenty w opowiadaniu „Strong”

-moment, kiedy Harry zbija  człowieka i dowiaduje się, że ma dziecko...
-moment, kiedy Harry pojechał do domu Ashley i zabrał ją i Lisę do siebie...
-druga akcja chłopaków w opowiadaniu (część 6) w której brali udział wszyscy chłopacy
-moment, kiedy Harry pyta Ashley czy wstydzi się z nim spać i pozwala jej wybrać, albo kanapa albo jego łóżko
-również, podoba się to, że Harry nie zabija kobiet


w poprzednim poście napisałam, że napiszę co zmieniło się w moim życiu przez ten rok i co się wydarzyło :


           Story of MY Life :


2013 to jeden z najlepszych lat dla mnie bo:

-właśnie w tym roku w kwietniu lub maju (nie wiem dokładnie, kiedy bo u mnie to trochę trwało) dołączyłam do naszej rodziny, to właśnie w tym roku stałam się Directioners
-zyskałam wiele przyjaciół (min. Kinię <3 i Martynę) i was siostrzyczki  ;D
-zobaczyłam, że nie ważne czy jest ciężko trzeba iść dalej i że przyjaźń tak naprawdę w życiu jest najcenniejsza (i miłość oczywiście)
-wielkim wydarzeniem w moim życiu był dzień, kiedy pojechałam na film "This is us" ponieważ był to dla mnie naprawdę ważny dzień (niestety „przyjaciółka” z którą wtedy byłam, teraz potrafi stać tuż obok mnie i nawet się nie odezwie co pokazało mi jaką była „przyjaciółką” )
-dzień 29 sierpnia tego roku jest dla mnie równie ważny, bo właśnie wtedy stworzyłam tego bloga.
-Zrobiłam wielki krok w swoim życiu, bo wybrałam swój zawód i chodzę do szkoły zawodowej
-Nad życie pokochałam 5 wariatów, którzy dość niespodziewanie pojawili się w moim życiu i zostaną w nim na zawsze (mowa oczywiście o Niallu, Louisie, Liamie, Harrym i Zaynie) To chyba tyle jak coś mi się jeszcze przypomni to napiszę pod częściami opowiadania… więc co? teraz czas na życzenia…


 W tym Nowym roku 2014 życzę wam dużo zdrowia, szczęścia, miłości, żebyście zostali w naszej rodzince Directioners ;) żebyście byli dumni z siebie, naszych chłopców i naszego fandomu. Żeby podobały wam się moje opowiadania ;) Żebyście w nadchodzącym roku zobaczyli naszych kochanych idoli i żeby przyszły rok był jeszcze lepszy od teraźniejszego życzy..

Mrs.Horan 

3 komentarze:

  1. Tobie też wszystkiego naljepszego w nowym roku
    I chciala bym jeszcze dodać że bardzo mi sie podoba twój blog jak by ci sie nudziło to wbijaj na mojego
    http://przeszlosci.blogspot.com/ tylko plisss kometuj jak juz będziesz czytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem ;) ~Alissa

    OdpowiedzUsuń